Noel Pozları Vermesini İsteyen Sahibine En Ciddi Halini Sunan Köpek! - Hayata Dair Her Şey ve Siz

Breaking

21 Aralık 2017 Perşembe

Noel Pozları Vermesini İsteyen Sahibine En Ciddi Halini Sunan Köpek!

Sahibi yeni yıl için kart postal bastırmak istemiş, sevimli köpeğinin de şirin pozlar vermesi için onu kılıktan kılığa sokmuş. Fakat köpek o kadar ciddi ki her resimde ayrı bir sertlik sergilemiş. İşte ciddi bir o kadarda sevimli köpeğin pozları.

Ulan şu beni düşürdüğü durumlara bak, bir de gülümsüyor karşıma geçmiş, hey allahım yaaa


Resmen geyik yaptı beni, bir de mama veriyor, güya beni tavlayacak. Yer mi lan ana dolu çomarı?


Kusura bakma ama beni o şebek haline soktun ya alacağın olsun, bunları almışsın da yine gönlümü alamazsın.


Al lan al poz mu istiyorsun? Al sana poz, gözlerime iyi bak nefretimi hisset, çok pis ısırasım var seni şu an.


Bırak ya, böyle sevgi olmaz olsun. Burnumun üzerine kalp şeklinde kurabiye koydum diye tüm şebekliklerimi unuttum mu sandın?


Ulan şunun köpeği olacağıma, Noel babanın kızağını çekseydim daha iyiydi. Hiç olmazsa gezerken üç beş karı kız görürdüm.


Allah'ım ne olur al canımı da kurtulayım. Şu düştüğüm durumlara bak. Resmen elinde oyuncak oldum.


Öyle ya da böyle, karnım doyuyor, sıcak bir yatağım da var. Tamam gıcık bir sahibim var beni ayar ediyor ama olsun. Beni sevdiğini biliyorum.


Hayvanları sevelim, onları bu soğuk havalarda korumaya çalışalım. Unutmayın onların da bir canı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder